HPE 205 Stern Drive
Specyfikacja:
Moc maksymalna na wale | 147 kW/200 HP przy 4100 rpm |
Układ zasilania paliwa | wtrysk bezpośredni Common Rail |
Maksymalny moment obrotowy | 370 Nm przy 2600 rpm |
Pojemność | 1.956 l |
Szczegóły techniczne:
Układ | czterosuw DOHC 16V z łańcuchem rozrządu |
Moc maksymalna na wale | 147 kW/200 HP przy 4100 rpm |
Moc maksymalna na śrubie | 142 kW/193 HP przy 4100 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 370 Nm przy 2600 rpm |
Moc maksymalna na wale przy ratingu B | 125kw/170 hp przy 4100 rpm |
Moc maksymalna na wale przy ratingu C | 103 kW/140 hp przy 4100 rpm |
Pojemność | 1,956l |
Średnica i skok | 83 x 90,4 mm |
Ilość cylindrów | 4, rzędowy |
Układ zasilania paliwa | wtrysk bezpośredni Common Rail |
Układ zasilania powietrzem | Turbodoładowany ze sprężarką typu VGT |
Rozrusznik | Elektryczny 12V – 2,1 kW |
Alternator | 12V – 140A |
Układ chłodzenia | podwójny z wymiennikiem |
Układ smarowania | wymuszony z pompą oleju |
Maksymalne odchylenie od poziomu | 14 st |
Waga bez płynów | 290 kg |
Układ posadowienia | gumowany anty-wibracyjny |
Emisja | RCD 2003/44/CE i EPA TIER 3 |
Wyposażenie:
Panel
- CANBUS panel z obrotomierzem, alarmem świetlnym i stacyjką
- wielofunkcyjny wyświetlacz monitorujący temperaturę silnika, ciśnienie oleju, napięcie akumulatora, ciśnienie doładowania, poziom paliwa, trym, ster, poziom wody
- dodatkowo dostępny obrotomierz (podwójny) , prędkościomierz
- CANBUS standard J1939 z konwersją do NMEA2000
Wyposażenie standardowe:
- przekładnia typu Z Bravo 1 X 1,65:1/ Bravo 2 2:1/ Bravo 3 2:1
- układ sterujący Mecruiser z pompą hydrauliczną
- łapy montażowe anty-wibracyjne
- alternator z regulatorem 12V 140 A
- rozrusznik 12V – 2,1 kW
- filtr paliwa i oleju
- mikser mokrego wydechu
- panel z 8 m wiązką
- pompa wody
- chłodzony manifold
- dodatkowa pokrywa silnika
- jednorowkowe koło napędowe
Wyposażenie opcjonalne:
- manetki
- zestaw do ogrzewania kabiny
- śruba SS do Bravo one
- aluminiowa śruba do Bravo 2
- śruba SS do Bravo 3
- 2m dodatkowa wiązka
- zawór trolingu
- dwurowkowe koło napędowe
- napęd hybrydowy
- dodatkowy fly bridge panel z 8m wiązką
- dodatkowy filtr paliwa Recor
- podłączenie GPS NMEA2000