HPE 250 Stern Drive

Specyfikacja:

Moc maksymalna na wale 184 kW/250 HP przy 4100 rpm
Układ zasilania paliwa wtrysk bezpośredni Common Rail
Maksymalny moment obrotowy 460 Nm przy 2600 rpm
Pojemność 2.387 l

Szczegóły techniczne:

Układ czterosuw DOHC 16V z łańcuchem rozrządu
Moc maksymalna na wale 184 kW/250 HP przy 4100 rpm
Moc maksymalna na śrubie 177 kW/241 HP przy 4100 rpm
Maksymalny moment obrotowy 460 Nm przy 2600 rpm
Moc maksymalna na wale przy ratingu B 165kw/225 hp przy 4000 rpm
Moc maksymalna na wale przy ratingu C 110 kW/150 hp przy 4000 rpm
Pojemność 2,387 l
Średnica i skok 82 x 90,4 mm
Ilość cylindrów 5,  rzędowy
Układ zasilania paliwa wtrysk bezpośredni Common Rail
Układ zasilania powietrzem Turbodoładowany ze sprężarką o stałej geometrii
Rozrusznik Elektryczny 12V – 2,1 kW
Alternator 12V – 140A
Układ chłodzenia podwójny z wymiennikiem
Układ smarowania wymuszony z pompą oleju
Maksymalne odchylenie od poziomu 14 st
Waga bez płynów 290 kg
Układ posadowienia gumowany anty-wibracyjny
Emisja RCD 2003/44/CE i EPA TIER 3

Uwaga: moc określona zgodnie z normą ISO 8665, tolerancja 5 %, paliwo EN 590

Wykresy:

Wymiary:

wym_250sd

Wyposażenie:

Panel

  • CANBUS panel z obrotomierzem, alarmem świetlnym i stacyjką
  • wielofunkcyjny wyświetlacz monitorujący temperaturę silnika, ciśnienie oleju, napięcie akumulatora, ciśnienie doładowania,poziom paliwa, trym, ster, poziom wody
  • dodatkowo dostępny obrotomierz (podwójny) , prędkościomierz
  • CANBUS standard J1939 z konwersją do NMEA2000

Wyposażenie standardowe:

  • przekładnia typu Z Bravo 1 X 1,65:1/ Bravo 2 2:1/ Bravo 3 2:1
  • układ sterujący Mecruiser z pompą hydrauliczną
  • łapy montażowe anty-wibracyjne
  • alternator z regulatorem 12V 140 A
  • rozrusznik 12V – 2,1 kW
  • filtr paliwa i oleju
  • mikser mokrego wydechu ze stali nierdzewnej
  • panel z 8 m wiązką
  • pompa wody
  • chłodzony manifold
  • dodatkowa pokrywa silnika
  • jednorowkowe koło napędowe

Wyposażenie opcjonalne:

  • manetki
  • zestaw do ogrzewania kabiny
  • śruba SS do Bravo one
  • aluminiowa śruba do Bravo 2
  • śruba SS do Bravo 3
  • 2m dodatkowa wiązka
  • zawór trolingu
  • dwurowkowe koło napędowe
  • napęd hybrydowy
  • dodatkowy fly bridge panel z 8m wiązką
  • dodatkowy filtr paliwa Recor
  • podłączenie GPS NMEA2000

Dokumentacja do pobrania