HPE 300 Stern Drive
Specyfikacja:
Moc maksymalna na wale | 217 kW/295 HP przy 4000 rpm |
Układ zasilania paliwa | wtrysk bezpośredni Common Rail |
Maksymalny moment obrotowy | 560 Nm przy 2400 rpm |
Pojemność | 2.998 l |
Szczegóły techniczne:
Układ | czterosuw DOHC 16V z łańcuchem rozrządu |
Moc maksymalna na wale | 217 kW/295 HP przy 4000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 560 Nm przy 2400 rpm |
Moc maksymalna na wale przy ratingu B | 184kW/250 hp przy 4000 rpm |
Moc maksymalna na wale przy ratingu C | 132 kW/180 hp przy 4000 rpm |
Pojemność | 2,998 l |
Średnica i skok | 95,8 x 104 mm |
Ilość cylindrów | 4, rzędowy |
Układ zasilania paliwa | wtrysk bezpośredni Common Rail |
Układ zasilania powietrzem | Turbodoładowany ze sprężarką o stałej geometrii |
Rozrusznik | Elektryczny 12V – 2,3 kW |
Alternator | 12V – 110A |
Układ chłodzenia | podwójny z wymiennikiem |
Układ smarowania | wymuszony z pompą oleju |
Maksymalne odchylenie od poziomu | 10 st wzdłużnie i 20 st poprzecznie |
Waga bez płynów | 335 kg |
Układ posadowienia | gumowany anty-wibracyjny |
Emisja | RCD 2003/44/CE i EPA TIER 3 |
Wyposażenie:
Panel
- CANBUS panel z obrotomierzem, alarmem świetlnym i stacyjką
- wielofunkcyjny wyświetlacz monitorujący temperaturę silnika, ciśnienie oleju, napięcie akumulatora, ciśnienie doładowania, poziom paliwa, trym, ster, poziom wody
- dodatkowo dostępny obrotomierz (podwójny) , prędkościomierz
- CANBUS standard J1939 z konwersją do NMEA2000
Wyposażenie standardowe:
- przekładnia typu Z Bravo 1 X 1,65:1/ Bravo 2 2:1/ Bravo 3 2:1
- układ sterujący Mecruiser z pompą hydrauliczną
- łapy montażowe anty-wibracyjne
- alternator z regulatorem 12V 140 A
- rozrusznik 12V – 2,1 kW
- filtr paliwa i oleju
- mikser mokrego wydechu ze stali nierdzewnej
- panel z 8 m wiązką
- pompa wody
- chłodzony manifold
- dodatkowa pokrywa silnika
- jednorowkowe koło napędowe
Wyposażenie opcjonalne:
- manetki
- śruba SS do Bravo one
- aluminiowa śruba do Bravo 2
- śruba SS do Bravo 3
- zestaw do ogrzewania kabiny
- 2m dodatkowa wiązka
- zawór trolingu
- dwurowkowe koło napędowe
- napęd hybrydowy
- dodatkowy fly bridge panel z 8m wiązką
- dodatkowy filtr paliwa Recor
- podłączenie GPS NMEA2000