HPE 80SD (sail drive)
Specyfikacja:
Moc maksymalna na wale | 55 kW/75 HP przy 3800 rpm |
Układ zasilania paliwa | wtrysk bezpośredni Common Rail |
Maksymalny moment obrotowy | 157 Nm przy 2200 rpm |
Pojemność | 1.248 l |
Szczegóły techniczne:
Układ | czterosuw DOHC 16V z łańcuchem rozrządu |
Moc maksymalna na wale | 55 kW/75 HP przy 3800 rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 157 Nm przy 2200 rpm |
Pojemność | 1,248l |
Średnica i skok | 69,6 x 82 |
Ilość cylindrów | 4, rzędowy |
Układ zasilania paliwa | wtrysk bezpośredni Common Rail |
Układ zasilania powietrzem | Turbodoładowany ze sprężarką typu VGT |
Rozrusznik | Elektryczny 12V – 1,3 kW |
Alternator | 14V – 75A |
Układ chłodzenia | podwójny z wymiennikiem |
Napęd | Twin Disc sail drive model SEAPROP 60 |
Skrzynia biegów | z biegiem wstecznym przełożenie 2,15:1 |
Układ smarowania | AFT 3 kg |
Maksymalne odchylenie od poziomu | 14 st |
Waga bez płynów z napędem | 205 kg |
Układ posadowienia | gumowany anty-wibracyjny |
Emisja | RCD 2003/44/CE i EPA TIER 3 |
Wyposażenie:
Panel
- CANBUS panel z obrotomierzem, alarmem świetlnym i stacyjką
- wielofunkcyjny wyświetlacz monitorujący temperaturę silnika, ciśnienie oleju, napięcie akumulatora, ciśnienie doładowania, poziom paliwa, trym, ster, poziom wody
- dodatkowo dostępny obrotomierz (podwójny) , prędkościomierz
- CANBUS standard J1939 z konwersją do NMEA2000
Wyposażenie standardowe:
- napęd sail drive model SP 60
- łapy montażowe anty-wibracyjne
- alternator z regulatorem 14V 75 A
- rozrusznik 12V – 1,3 kW
- filtr paliwa i oleju
- mikser mokrego wydechu ze stali nierdzewnej
- panel z 8 m wiązką
- pompa wody
- chłodzony manifold
- dodatkowa pokrywa silnika
- jednorowkowe koło napędowe
Wyposażenie opcjonalne:
- zestaw do ogrzewania kabiny
- 4m dodatkowa wiązka
- spiner do stałej (nie składanej) śruby
- dwurowkowe koło napędowe
- podstawa poliestrowa pod silnik VRT Twin Disc
- dodatkowa flansza przy podstawie VRT
- dodatkowy filtr paliwa Reco