Typoszereg silników VGT cammon – rail V8 opiera się na bloku o pojemności 6,6l.Został on zaprojektowany by być maksymalnie kompakto-wym i lekkim przy jednoczesnym zachowaniu niezawodności i łatwości czynności serwisowych.Silnik ten jest dedykowany do zastosowań w jednostkach operujących w średnich (30 kn) i wysokich zakresach prędkości (60 kn).Dzięki komunikacji przy protokole J1939 i NMEA 2000 po szynie CAN dostępna jest pełna diagnostyka komputerowa wraz ze zdalnym monitorowaniem parametrów (opcja).
Dane techniczne
Dane podstawowe: Model Ilość cylindrów Pojemność Średnica/skok tłoka Ilość zaworów na cylinder Zapłon Układ zasilający Typ silnika Doładowanie Chłodzenie powietrza doładowującego Maksymalne ciśnienie w korbowodzie _____________ Wymiary Długość, mm Szerokość, mm Wysokość, mm Masa własna, kg _____________ Zasilanie powietrzem Maksymalne ciśnienie na dolocie, kPa Przepływ m3/min Minimalna średnica kanału, mm Minimalny pobór, cm3 Delta temperatury w siłowni do temp. zewnętrznej Emisja spalin |
– MD-VGT32 8 6,6l 103×98 4 1-2-7-8-4-5-6-3 DI Common rail V8 sprężarka o zmiennej geometrii powietrze/woda kPa 0,5 _____________ – 779 825 969 450 _____________ – 6 30 100 900 max 15 oC RCD,IMO, EPA, Tier 3 i CE3 |
Krzywa mocy i momentu obrotowego
Układ chłodzenia Rodzaj układu: Przepływ minimalny l/min: Przepływ wody układu otwartego l/min: Temperatura otwarcia termostatu oC: Termostat w pełni otwarty oC : Iloœæ czynnika chłodzącego, l : Rekomendowane ciśnienie, psi: Średnica czerpni wody, mm: System paliwowy Układ smarujący Układ wydechowy Układ elektryczny |
– zamknięty 304 150 70 78 18 16 38 – – – – |