Typoszereg silników VGT cammon – rail V8 opiera się na bloku o pojemności 6,6l.Został on zaprojektowany by być maksymalnie kompakto-wym i lekkim przy jednoczesnym zachowaniu niezawodności i łatwości czynności serwisowych.Silnik ten jest dedykowany do zastosowań w jednostkach operujących w średnich (30 kn) i wysokich zakresach prędkości (60 kn).Dzięki komunikacji przy protokole J1939 i NMEA 2000 po szynie CAN dostępna jest pełna diagnostyka komputerowa wraz ze zdalnym monitorowaniem parametrów (opcja).

DrawingRysunek wymiarowy

s-350

Dane techniczne

Dane podstawowe:
Model
Ilość cylindrów
Pojemność
Średnica/skok tłoka
Ilość zaworów na cylinder
Zapłon
Układ zasilający
Typ silnika
Doładowanie
Chłodzenie powietrza doładowującego
Maksymalne ciśnienie w korbowodzie
_____________
Wymiary
Długość, mm
Szerokość, mm
Wysokość, mm
Masa własna, kg
_____________
Zasilanie powietrzem
Maksymalne ciśnienie na dolocie, kPa
Przepływ  m3/min
Minimalna średnica kanału, mm
Minimalny pobór, cm3
Delta temperatury w siłowni do temp.  zewnętrznej
Emisja spalin

MD-VGT32
8
6,6l
103×98
4
1-2-7-8-4-5-6-3
DI Common rail
V8
sprężarka o zmiennej geometrii
powietrze/woda
kPa 0,5
_____________

779
825
969
450
_____________

6
30
100
900
max 15 oC
RCD,IMO, EPA, Tier 3 i CE3

Krzywa mocy i momentu obrotowego

wykres_350

Układ chłodzenia
Rodzaj układu:
Przepływ minimalny l/min:
Przepływ wody układu otwartego  l/min:
Temperatura otwarcia termostatu oC:
Termostat w pełni otwarty oC :
Iloœæ  czynnika chłodzącego, l :
Rekomendowane ciśnienie, psi:
Średnica czerpni wody, mm:

System paliwowy
Pompa:
Sterowanie:
Rodzaj:
Maksymalna długość linii zasilającej, m:
Wymiar maty filtrującej, mikrony:

Układ smarujący
Ciśnienie oleju przy 2000 rpm, psi:
Ciśnienie oleju przy min obrotach, psi:
Maksymalna temp. Oleju:
Termostat w pełni otwarty oC

Układ wydechowy
Maksymalny przepływ, m3/min:
Temperatura spalin oC:
Maksymalne ciśnienie, kPa:
Kanał odlotowy, mm:

Układ elektryczny
Pojemność akumulatora układ 12V
Maksymalna oporność układ 12V, ohm:


zamknięty
304
150
70
78
18
16
38


Bosch common rail
1 %
elektroniczne
2,5
10


30-45
12
120
93


60
700
7,5
127


1050
0,001